قاسمی فرزاد خبر داد

ثبت ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد جاده‌ای طی نوروز امسال در همدان /کاهش ۳۳ درصدی تصادفات  

همدان- استاندار همدان گفت: نوروز امسال با وجود افزایش دو درصدی ترددها، نزدیک به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد انجام و ثبت شد و امیدواریم در تابستان میزان سوانح کاهش یابد.
کد خبر: ۹۵۰۱۷۷۳
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در دومین جلسه راهبری وضعیت تصادفات همدان، ضمن تبریک سال نو و بهار قرآن و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و ضمن قدردانی از توجه مسئولین به موضوع کاهش سوانح و حفظ جان افراد، اظهار کرد: عوامل و نقاط قوت موثر در کاهش سوانح تقویت و نقاط ضعف باید رفع شود.

وی با بیان اینکه اعتبار مناسبی در سفر ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت در سال گذشته برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یافته است، افزود: با نگاه عالمانه مجموعه مدیران راهبری وضعیت تصادفات، شمار زیادی از نقاط حادثه خیز اصلاح و ایمن سازی شد.

استاندار همدان با بیان اینکه میانگین تصادفات  ۳۳ درصد کاهش یافته است، ابراز کرد: نوروز امسال با وجود افزایش دو درصدی ترددها، نزدیک به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد انجام و ثبت شد و امیدواریم در تابستان میزان سوانح کاهش یابد.

وی با بیان اینکه اقداماتی که ما در روزهای پایانی سال گذشته داشتیم روانی خودروها را شاهد بودیم، گفت: به منظور کاهش سوانح باید جلسات راهبری به صورت ماهانه برگزار شود و برای سفرهای تابستان، اربعین حسینی، طرح زمستانی و نوروزی از امروز برنامه ریزی شود.

قاسمی فرزاد تقویت کمپینگ ۳۰-۶۰ و بالا بردن جذابیت ایستگاه‌ها به منظور توقف مسافرین و بهره‌مندی آنها از خدمات را از دستگاه‌ها خواستار شد و ابراز کرد: در سه سال آینده ماه رمضان را در ایام نوروز داریم که تدابیری اندیشیده خواهد شد و در شهرستان ها هم باید به موضوع تصادفات توجه جدی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار